Omnichannel Retail

De nieuwe retail en de noodzaak van een omnichannelstrategie.

Download whitepaper

Download whitepaper

 

Overzicht

Retail heeft te maken met een nieuwe werkelijkheid waar het digitale aspect een directe en onomkeerbare impact heeft gehad op de dagelijkse realiteit van detailhandel. De traditionele retailer, de persoon die alleen een fysieke winkel had, behoort tot het verleden en heeft te kampen met enorme veranderingen als gevolg van de technologische ontwikkelingen en nieuwe verkoopkanalen. Zaken zoals mobiele platforms hebben gezorgd dat retailers zichzelf opnieuw hebben moeten uitvinden en zich hebben moeten aanpassen aan wat de hedendaagse consument wil. Dat heeft gezorgd voor nieuwe uitdagingen die retailers onder ogen moeten zien om hun concurrentiepositie te behouden. Uitdagingen die ook kansen kunnen zijn voor degenen die weten te profiteren van het nut van technologie.

Heeft u interesse in deze whitepaper?

Vul onderstaand formulier in om hem te downloaden.

Ja, ik geef toestemming aan Prodware om mijn gegevens te bewaren, zodat ze op mijn (aan)vraag kunnen reageren. Ons privacy-beleid vind je onderaan de pagina.

Velden waar een * bij staat zijn verplicht.
Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld.